1402-09-19 14:10
220
0
87824
رئیس کل دادگستری گلستان:

فضای مجازی بستر و میدان اصلی اغتشاشات بود

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه دشمن در برهه اغتشاشات مردم را سپر بلا قرار می‌دهد، گفت: البته فضای مجازی بستر و میدان اصلی اغتشاشات بود.

حیدر آسیابی امروز در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» در تشریح شکست‌های پی در پی امپراطوری دروغ اظهار کرد: در اغتشاشات سال گذشته برخی از مردم به ویژه نسل جوان فریب تبلیغات دشمن را در فضای مجازی خورد اما عده زیادی از مردم با دشمن همراهی نکردند، فضای مجازی بستر و میدان اصلی اغتشاشات بود.

وی با اشاره به خویشتنداری نظام اسلامی در برابر آشوبگران افزود: هر چه قضیه برای مردم روشن‌تر شد ماهیت نقشه شوم دشمن برای آنها آشکار شد و مردم از براندازان فاصله گرفتند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه دشمن تاب دیدن وحدت ملت ایران را ندارد، گفت: آنها حیات خود را در تجزیه و اختلاف‌افکنی مردم ایران می‌بینند.

آسیابی توضیح داد: باید تبیین درست از سوی مسئولان امر صورت بگیرد و نیات و اهداف این گروه ها برای مردم گفته شود تا خدای نکرده حوادثی مانند آنچه که در سال گذشته شاهد بودیم را نظاره‌گر نباشیم.

وی گفت: دشمن با استفاده از ابزار زن سعی میکند افکار عمومی را تحریک و با دادن اطلاعات غلط و تحریف واقعیات ذهن جوانان خصوصا زنان و دختران را نسبت به ارزش‌های اسلامی و قوانین مخدوش کند و از آنها در نقشه‌های سیاسی خود استفاده کند.

رئیس کل دادگستری گلستان توضیح داد: بسیاری از دستگیرشدگان ایام اغتشاشات نمی‌دانستند که بسیاری از این فعالیت‌ها جرم محسوب می‌شود و بعد از دستگیری و تفهیم اتهام متوجه اشتباه خود شدند.

آسیابی گفت: در گرگان نوجوانی در زیرگذر تصادف و فوت کرد رسانه‌های معاند به اغتشاشات ربط دادند یا در مورد دیگری خانم جوانی در اتاق عمل و به علت عارضه قلبی فوت کرده بود دوباره تلاش کردند به اغتشاشات ربط بدهند تا جایی که خانواده‌های فوت‌شدگان واکنش نشان داده و نسبت به دروغ پراکنی آنان معترض شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه دشمن در برهه اغتشاشات مردم را سپر بلا قرار می‌دهد، گفت: البته فضای مجازی بستر و میدان اصلی اغتشاشات بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.